acai berry 900 na odchudzanie? jakis test jagód acai

0

witajcie, uzywał ktos jakis jagód acai np acai berry 900 albo acai berry select albo coś w tym guście??? na co one są dobre?? bo reklamuja je jako suple na oczyszczanie, zaprcia itd ale również na odchudzanie i inne takie podobne wiec jak to jest?

8 odpowiedzi

0

Te no jagody acai faktycznie pomagają, sam jestem zaskoczony bo nie spodziewałem się takiego efektu. Całkiem fajna sprawa i mogę polecić innym choć cena niestety nie do końca zachęca do kupowania, ale idzie to jakoś przeboleć.

0

Powiem tak, jagódki w formie suplementu działają choć baaaaardzo wolno co uważam za pewien minus, ale jak ktoś cierpliwy to pewnie będzie zadowolony.

0

niby wolno, ale ludzie czego wy oczekujecie po suplementach co? Na cuda to raczej nie można liczyć bo się przeliczycie i tyle, ja tam jestem zadowolonba z tego suplementuy, zawsze lepiej w ten sposób, plus trochę ruchu i fajna dieta niż się tam dawać ciąć lekarzom żeby odsysali tłuszcza albo coś w tym stylu, dla mnie to spoko rzecz jest.

0

Irytujące strasznie jest to, ze nie ma żadnego konbtaktu do producenta tego suplementu. Strasznie długo się zastanawiałem nad tym czy warto to kupić bo drogie jest, a niestety brak kontaktu średnio mi się podoba i wygląda nieprofesjonalnie. Do dzisiaj się kurna nie zdecydowałem.

0

nie jest źle z tym suplementem, jakby tylko trochę obniżyli cene to już naprawdę byłbym z tego bardzo zadowolony.

0

fajnie się ochudza z tym supelementem, polecam wam dziewczynki bo nie trzeba się męczyć z tymi strasznymi dietami i powolutku kilogramy ze mnie schodzą 

0

Nie wiem co ludzie w tym widzicie, ja zaczałem brać ten suplement to myslalem ze mi normalnie tyłek rozsadzi, takiego rozwolnienia to jeszcze nie widziałem…dziwna sprawa bo mam znajomego co tez stosuje ten suplement i nigdy nie slyszalem żeby miał takie właśnie problemy cholera…

0

Może być tylko drogi jest, ale efekty działania osładzają te cene.